Trend 2018: Ledvinky a jak nevypadat jako turistka


Ledvinky jsou zpět! Mám pro vás tipy, jak je nosit a nevypadat jako z 90. let. Tenhle velkolepý návrat ledvinek jsem na začátku úplně přešla, protože jsem si myslela, že se vůbec neuchytí. 
Když jsem loni na podzim zjistila, že jedním z letošních trendů budou ledvinky, nevěřila jsem, že se tenhle trend chytne. A hádejte, na co se mě zeptala před pár dny moje 20letá dcera. „Schválně jestli víš, co teď nosí mladý kluci? To neuhodneš!“ Tušíte správně, ledvinky! 


A protože si ledvinky pamatuji ze školních výletů, je tohle jeden z trendů, který si za svůj nevezmu, stejně jako byly tenkrát harémové kalhoty. Tak jsem si dala práci vyhledat nějaké inspirace, jak nosit ledvinky po čtyřiceti, ale byla docela fuška nějaké u blogerek středního věku najít. Tenhle trend si oblíbili zejména mladí, mezi čtyřicátníky se moc nenosí. A když už jsem je někde u svých oblíbených blogerek našla, vesměs to jsou velmi výrazné ženy, které fotí velmi odvážné kombinace.


Když si vygooglíte beltbag, funnypack nebo bumbag vyskočí na vás všudypřítomná oválná ledvinka od Gucci. Pokud si ale budujete svůj vlastní rukopis a styl, raději se podívejte na nějaké jiné tvary a jinačí značky.


Tak jak bych ledvinku stylovala já? 

Většina návrhářů se drží původního tvaru a sportovního stylu. Do toho bych ale nešla, protože si je moc dobře pamatuju a prostě nejsem sportovní typ. Často se ale nosí s kostýmky.


Zajímavější mi přijdou moderní ledvinky, různé tvary malých kapsiček nebo mini kabelek, které se nosí kolem pasu nebo na hrudníku a vůbec jako ledvinka nevypadají. 

Jak ledvinku nosit stylově? 

Kolem pasu 

Mladí ji nosí sportovně kolem pasu, protože jsou štíhlí, takže nějaká ta boule navíc jim nevadí. MY už ale každý centimetr navíc v pase hlídáme. Takže tomu bych se vyhnula, ikdyž se svým pasem jsem spokojená. Možná bych ji posunula na bok.

Na rameni 

Nonšalantní způsob, jak nosit ledvinku a vypadat stylově, prostě ji pověsit na rameno.


Nebo ji nechat viset na zádech dolů na jednom rameni. Mimochodem jsem viděla v Praze chlapíka, kterému už bylo k 50 a koženou ledvinku takhle měl. Vypadal v tom fakt dobře. 

Přes prsa  nebo záda

Šikmo přes hrudník nebo vzadu na zádech je asi nejlepší způsob, jak nosit ledvinku, zvlášť pokud nemáte velmi štíhlý pas.



V ruce 

Viděla jsem i pár outfitů, kdy modelky drží ledvinku v ruce, ale to postrádá smysl. Ledvinku chcete nosit právě proto, abyste měla volné obě ruce. Což někdy při lítání po městě rozhodně oceníte. 

S čím ledvinku nosit 

Pokud udržujete svůj šatník a styl aktuální, tak tohle je jeden ze způsobů, který váš outfit omladí. Určitě ale není dobrý nápad si k tomu vzít šaty z 90. let. Je zapotřebí tomu dát moderní twist. Ledvinky se nosí spíše ke smart casual stylu. Kostýmy a šaty, k nim tenisky, boty s vysokými podrážkami, vyhrnuté rukávy u saka, vykasané košile anebo kimona přes džíny pokud chcete ležérní styl.


Zajímavě vypadají moderní ledvinky ke kostýmku, ať už s lodičkami nebo polobotkami na platformě. Nezapomeňte na brýle a ostatní doplňky nechte doma.


Minimalistické kožené ledvinky kabelky vypadají dobře i se sukní.


Alternativy 

Pokud se vám ledvinky nezamlouvají, prostě je nenoste, ono to zase rychle odezní. Ale asi až příští rok, v kolekcích podzim zima 18 se ještě stále drží.
Takže jestli nemáte ledvinku a kupovat si ji nechcete, zkuste malou cross body kabelku. Zkraťte popruh  a noste kabelku co nejvýše u ramene.



A co vy, nosíte ledvinky? 
Inspirujte se s námi v komunitě žen po čtyřicítce, které se chtějí hezky oblékat, mít šmrnc a přitom zůstat svá.


40+ Móda a životní styl
Facebook Group ·
Přidat se ke skupině
Pomáhám ženám po 40 najít svůj osobní styl a objevit svoji vnitřní sílu, aby si mohly splnit své sny a byly šťastné. Život není dokonalý, ale váš šatník může být!

Komentáře

@ritzybagz.cz na INSTAGRAMU