Máj lásky čas

Včera konečně na chvíli vysvitlo sluníčko, a tak jsem vzala pár kabelek a vyrazila do parku udělat několik fotek. Mrkněte, jak to dopadlo.




Nedaleko kde bydlím, na jaře krásně kvetou třešně a magnolie. Ale protože do teď byla zima a pršelo, myslela jsem, že už se mi nepodaří udělat fotky, než odkvetou. V neděli ale konečně zasvítilo slunko.


A tak jsem vzala svoji oblíbenou dvojku boyfriendy a nazouváky s kožešinou. Už jsem měla strach, že už je ani neunosím.

Pasaníčko ADELE s mašlí 10-200-104

Nějak se nemůžu rozhodnout, která barevná kombinace je lepší. To šedé psaníčko ve tvaru mašle vypadá opravdu dobře, ale protože konečně začalo jaro, tak vítězí veselá žlutá kabelka. Je tak akorát na procházku, vejde se do ní peněženka, mobil a pár nezbytností a to na nedělní odpoledne úplně stačí.


Žlutá kabelka ANITA 12-200-109


Napadlo mě pověsit kabelky na strom a udělat pár záběrů.

No řekněte, nesluší to těm barevným kabelkám v tom růžovém opojení?

Miluju magnolie, škoda že kvetou tak krátce.





Říká se, že barvy ovlivňují naše emoce a to jak se cítíme.
A je to pravda. Hned jsem v té záplavě růžového kvítí viděla svět veseleji.






















Růžová kožena kabela Alesandra














Tahle velká kožená kabela je opravdu praktická. Hodně se do ní vejde, pokud toho zrovna potřebujete více po ruce anebo pokud se chystáte přenocovat mimo domov. Mě by určitě stačila na celý víkend.

Líbí se mi, že je lehká a přitom prostorná, vyrobená z kvalitní kůže, tak by měla nějakou dobu vydržet.


Všechny kabelky, které dnes fotím, jsou italské značky Mona Lunna a Ritzy Bagz je zatím jediný dovozce v ČR.



Růžová kabela ALESSANDRA 12-200-102

Modrá a žlutá kabelka ANITA 12-200-109

Komentáře

@ritzybagz.cz na INSTAGRAMU